Kaip pasigaminti sveiką kokteiliuką sergant vėžiu – Klivlando klinika

Jei jums buvo diagnozuotas vėžys, jūsų apetitas gali būti ne toks, koks buvo anksčiau. Tačiau jums dabar labiau nei bet kada reikia maitinimo, kad išliktumėte stiprūs gydymo ir sveikimo metu.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

„Smoothies yra puikus būdas įtraukti į savo mitybą pagrindines maistines medžiagas“, – sako dietologė Mia DiGeronimo, RD LD, vėžiu sergančių pacientų mitybos ekspertė.

Pateikiame patarimų, kaip gaminti kokteilius iš ingredientų, kurie sustiprina stiprumą ir suteikia skonį, kuris jums atrodys patrauklus ir lengvas skrandyje.

Kaip sukurti savo kokteilį

Iš šių derinių gaunama apie 2 porcijas.

Pasirinkite savo skystį

Naudokite 2 puodelius vieno iš toliau nurodytų skysčių:

  • Filtruotas vanduo. Puikus pasirinkimas norint stebėti kalorijas ar pagaminti švelnesnio skonio kokteilį.
  • Kokosų vanduo. Natūralus rehidratacijos gėrimas, kuriame gausu elektrolitų, tokių kaip natris ir kalis.
  • Migdolų pienas. Ši pieno alternatyva yra nekaloringa ir be kofeino, kaip vanduo, bet švelnios šilkinės tekstūros.
  • Neriebus pienas. Puikus elektrolitų šaltinis su baltymais, pridėtais į mišinį.
  • Vaisių sultys. Puikus pasirinkimas norint padidinti kalorijų kiekį arba pagaminti tvirtesnį, kvapnesnį kokteilį.

Išbandykite švelniai saldų vaisių

Įdėkite 1 puodelį šiek tiek saldžių, daug skaidulų turinčių vaisių, kad pagerintumėte virškinimą ir subalansuotumėte įvairius skonius:

  • Bananas. Geras kalio šaltinis sveikam kraujospūdžiui ir elektrolitų pusiausvyrai palaikyti.
  • Prinokusi kriaušė. Geras flavonolių, kurie yra širdžiai naudingi antioksidaciniai augaliniai junginiai, šaltinis.
  • Mango. Puikus imunitetą stiprinančių vitaminų A ir C šaltinis.

Įdėkite tamsios spalvos vaisių

Įtraukite 1 puodelį tamsių vaisių, kad pasinaudotumėte jų su vėžiu kovojančiomis fitocheminėmis medžiagomis. Visos šios parinktys turi širdžiai naudingų antioksidacinių augalų junginių:

  • Uogos arba vyšnios. Geri antocianino šaltiniai.
  • Arbūzas. Geras likopeno šaltinis.
  • Raudonos arba violetinės vynuogės. Geras resveratrolio šaltinis.

Įmaišykite šiek tiek žalumynų

Įpilkite 1 puodelį sandariai supakuotų lapinių žalumynų, kad aprūpintumėte savo organizmą B grupės vitaminais ir geležimi, padedančia daugintis kraujo ląstelėms, taip pat kitų maistinių medžiagų:

  • Špinatai. Galinga daržovė, žinoma dėl geležies, bet ir daug stipraus antioksidanto vitamino A.
  • Kopūstai. Sodrios žalios spalvos supermaistas, kuriame gausu antioksidantų vitaminų A ir C.
  • Romėnų salotos. Daug vitamino A ir labai švelnaus skonio, tai gali būti patrauklus pasirinkimas, jei dar niekada nebandėte žalumynų kokteiliuose.

Rinkitės baltymus

Pabandykite pridėti baltymų, kad stabilizuotumėte cukraus kiekį kraujyje:

  • Nesmulkinti riešutai arba riešutų sviestas. Pabandykite pridėti 1 šaukštą migdolų, graikinių riešutų arba natūralaus žemės riešutų sviesto.
  • graikiškas jogurtas. Norėdami gauti sklandų rezultatą, naudokite 4 uncijas nesaldinto graikiško jogurto.
  • Baltymų milteliai. Įpilkite 1/2 puodelio mažai cukraus turinčių baltymų miltelių. (Išrūgos, kanapės, ryžiai ar žirniai yra geros galimybės.)

Įtraukite keletą sveikų riebalų

Ar žinojote, kad sveiki riebalai padeda pasisavinti maistines medžiagas ir ilgiau jaustis sotesniam?

  • Chia arba linų sėklos. Įdėkite 1 arbatinį šaukštelį chia arba linų sėklų, kurios padeda sumažinti kraujospūdį ir yra prisotintos antioksidantais, baltymais, geležimi ir kalciu.
  • Avokadas. Supjaustykite 1 prinokusį avokadą, kuriame yra daug oleino rūgšties, priešuždegiminės medžiagos, taip pat daug skaidulų.
  • Kokosų aliejus. Į savo kokteilį įpilkite 1 valgomąjį šaukštą kokosų aliejaus, kuris, kaip žinoma, didina gerąjį cholesterolį (DTL) ir padeda palaikyti gerą širdies sveikatą.

Papildomi kalorijų kiekį didinantys priedai

Jei ieškote daugiau būdų, kaip padidinti kalorijų skaičių, visada galite pridėti bet kurį iš šių ingredientų:

  • Ledai. Pasirinkite vieną ledų skonio kaušelį, kuris gerai susimaišys su kitais kokteilio ingredientais.
  • Alyvuogių aliejus. Įdėkite 1 valgomąjį šaukštą, kad kokteilis būtų lygesnis ir sveikesnis. Šlapdriba per dieną atstumia gydytoją!
  • Medus. Sveikesnė daugelio kokteilių saldiklių alternatyva, pabandykite pridėti 1 valgomąjį šaukštą.
  • Kokosų kremas. Kiti sveiki riebalai, papildantys jūsų kokteiliui kalorijų tik su 1 šaukštu.
  • Pieno milteliai. Puikus vitamino E šaltinis, kuris palaiko odos, nagų ir plaukų sveikatą. Supilkite 1 valgomąjį šaukštą.

Ar sutriko skrandis?

Jei dėl gydymo pykina arba skauda skrandį, pabandykite pridėti:

  • Paprastas jogurtas. Geras probiotikų, kurie yra žarnynui naudingos bakterijos, šaltinis.
  • Šviežios mėtos. Išbandykite 4–6 lapus.
  • Šviežiai tarkuotas imbieras. Tai turėtų padaryti 2 arbatiniai šaukšteliai.
  • Citrinos žievelė. Pusė arbatinio šaukštelio gali veikti kaip natūralus pilvo čiulptukas.

Draugiškas priminimas

Svarbu nepamiršti, kad kiekvieno, ypač vėžiu sergančio, mityba yra labai individuali.

Smoothie receptai turėtų būti keičiami atsižvelgiant į jūsų pageidavimus, tai, ką galite toleruoti, ir atsižvelgti į įvairius šalutinius poveikius, kuriuos patiriate po chemoterapijos ar spinduliuotės.

„Gali būti sunku rasti tinkamą kokteilių ingredientų derinį, ypač jei tik pradedate gydymą“, – sako DiGeronimo. Jei pacientams sunku valgyti, jie turėtų susitarti su Taussig vėžio centro registruotu dietologu.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/zweck-von-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-bewirkt-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-der-unterschied-zwischen-vitamin-d-und-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-vita-cholecalciferol
https://futuresnutrition.de/blogs/news/warum-verschreiben-arzte-vitamin-d2-anstelle-von-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/wie-gefahrlich-ist-ein-vitamin-d-mangel

0/5 (0 Reviews)