Ar tai padeda? – Klivlando klinika

Pateikiame šiek tiek informacijos, kuri gali pamauti kojines.

Cleveland Clinic yra ne pelno siekiantis akademinis medicinos centras. Reklama mūsų svetainėje padeda palaikyti mūsų misiją. Mes neremiame ne Klivlendo klinikos produktų ar paslaugų. politika

Mūvėdami kojines miegodami galite greičiau užmigti ir geriau snūduriuoti naktį. Tyrimai rodo, kad ledinių pėdų atšildymas gali pakoreguoti jūsų kūno temperatūrą, kad pailsėję ZZZ būtų pasiekiami.

Tačiau galima privalumai, kuriuos reikia apsirengti prieš miegą, neapsiriboja tik kojų pirštų šildymu ir vidinio termostato reguliavimu. Tai taip pat atveria duris odos priežiūrai ir galbūt net (ahem) šiek tiek papildomo žvilgesio jūsų meilės gyvenime.

Su elgesio miego sutrikimų specialiste Michelle Drerup, PsyD, DBSM, išsiaiškinkime priežastis, kodėl šį vakarą reikia mauti kojines.

Kodėl verta miegoti su kojinėmis?

Niekam nepatinka šaltos kojos, tiesa? Tai tiesiog nemalonu, o ne pojūtis, dėl kurio užmigsite. (Atšalę kojų pirštai gali net priversti jus pabusti – tai žino visi, kurie basas kojas išspyrė iš po antklodžių.)

Tačiau yra gilesnė, fiziologinė priežastis mūvėti kojines prie lovos, kuri yra ne tik skrudinta, bet ir skrudinta, sako dr. Drerup. Tai procesas, vadinamas distaline vazodilatacija. Štai kaip tai veikia.

Jūsų kūnas natūraliai sumažina pagrindinę temperatūrą naktį, kad padėtų jums užmigti. Tai vyksta kaip jūsų cirkadinio ritmo dalis – 24 valandų vidinis laikrodis, valdantis jūsų miego ir pabudimo ciklą. (Štai kodėl vėsesnė kambario temperatūra yra geresnė miegui.)

Bet jei jūsų kojos per šaltos, jūsų pagrindinė temperatūra gali pakilti vienu ar dviem žingsniais, sako dr. Drerup. Taip yra todėl, kad jūsų kūnas siunčia daugiau kraujo tėkmės ir su juo gaunamos šilumos į jūsų pagrindines sritis.

Taigi, ką daro purių kojinių poros pridėjimas? Tie švelnūs kubeliai šildo kojas, atpalaiduoja ir plečia kraujagysles, kurios susiaurėjo šaltyje.

Ši geresnė kraujotaka visame kūne padeda išleisti daugiau šilumos per odą.

„Sušildydami kojas, atveriate kraujagysles, kurios padeda atvėsti likusiai kūno daliai“, – pažymi dr. Drerup. „Taigi, padidinus kojų kraujotaką, sumažėja pagrindinė temperatūra. Tai atrodo prieštaringa, bet taip nutinka.

Kiti galimi su temperatūra susiję privalumai:

Raynaud ligos simptomų mažinimas

Kojų šaltis pasireiškia Raynaud sindromu – sutrikimu, kuris pažeidžia kojų ir rankų pirštų kraujagysles. Dėl šio reiškinio sutraukia kraują ir susilpnėja kraujotaka, todėl oda gali šalti ir pakisti.

„Kojinių dėvėjimas naktį gali padėti to išvengti, nes jūsų kojos yra šiltos ir kraujas cirkuliuoja“, – sako dr. Drerup.

Apriboti karščio bangas menopauzės metu

Jei esate per šalta, galite nemiegoti naktį, taip pat ir per karšta, nes visi, patiriantys menopauzės „karščio blyksnio“ simptomus, puikiai žino.

Tai, kaip kojinės sumažina jūsų kūno temperatūrą naktį, gali sumažinti blyksnius. „Kojinių dėvėjimas išlygina situaciją ir padeda išvengti tų staigių karščio šuolių“, – aiškina dr. Drerup.

Daugiau fejerverkų su seksu

Atrodo, kad kojinės gali sušildyti ne tik kojas.

Remiantis daug cituojamu BBC pranešimu, 2005 m. atliktas tyrimas parodė, kad nedidelė besimylinčių porų atranka buvo labiau linkusi patirti orgazmą sekso metu, jei jos mūvėjo kojines. (Pripažinkime: šaltos kojos yra pagrindinis veiksnys.)

„Tikriausiai prie to prisideda ir kiti veiksniai, – sako dr. Drerupas, – bet tai įdomus atradimas.

Kojinių dėvėjimo ant lovos privalumai odai

Mūvėti kojines lovoje yra ne tik karšta ar šalta problema. Tai taip pat leidžia palepinti kojas miegant.

Prieš miegą kojas patepę losjonu prieš užsimydami medvilninių kojinių porą, drėkinamasis kremas gali veikti visą naktį. „Jis sulaiko drėgmę, kad jūsų kulnai ir pėdos neišsausėtų“, – sako dr. Drerup.

Norite sužinoti daugiau? Dermatologas turi dar keletą patarimų, kaip išvengti išsausėjusių ir skeldėjusių kulnų.

Kokio tipo kojinės yra geriausios?

Tinkamumas ir medžiaga yra labai svarbūs renkantis tobulą naktinių kojinių porą. „Ieškokite ko nors patogaus“, – sako daktaras Drerupas. „Loose taip pat geriau. Jūs tikrai nenorite, kad jie būtų tvirti.

Kojinės prieš miegą yra pagamintos iš natūralaus pluošto, pavyzdžiui, medvilnės, kašmyro ar merino vilnos, atsižvelgiant į jų šilumą ir pralaidumą orui. Sintetinės medžiagos, tokios kaip poliesteris, yra mažiau idealios.

Ar galite miegoti su kompresinėmis kojinėmis?

Venkite miegoti su kompresinėmis kojinėmis, nebent tai rekomenduojama dėl medicininių problemų, sako Drerup.

Kad ir ką dėvėtumėte, kiekvieną vakarą būtinai užsimaukite naujas kojines, kad išvengtumėte bakterijų augimo. Taip pat laikykite savo kojas švarias. (Jei jūsų pėdos smirda, čia yra keletas žingsnių, į kuriuos reikia atsižvelgti.)

Visai ne. Jei norite, kad jūsų maži kiaulytės būtų laisvai laikomos po antklode, tai jūsų pasirinkimas. Galų gale, yra daug žmonių, kurie mano, kad miegoti nuogiems yra tinkamas būdas. „Tai nėra visiems tinkama situacija“, – sako dr. Drerup.

Tačiau jei miegate basomis ir sunkiai miegate, mūvėti kojines gali būti paprastas ir nebrangus bilietas į Snoozevilį.

Tik nesitikėk per daug, įspėja daktaras Drerupas.

„Jei turite didelių miego sutrikimų, nesitikėkite, kad kojinės bus stebuklingas sprendimas“, – sako ji. „Apsivilkę porą nenuramins jūsų lenktynių minčių ir nepašalins dienos nerimo, kai atsigulsite į lovą.

„Galų gale, mūvėti kojines į lovą yra paprastas dalykas. Jei jie veikia, puiku. Jei nuo jų kojos per karšta, nuimkite jas. Nėra jokios rizikos bandant.

https://futuresnutrition.de/blogs/news/zweck-von-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-bewirkt-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-der-unterschied-zwischen-vitamin-d-und-vitamin-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/was-ist-vita-cholecalciferol
https://futuresnutrition.de/blogs/news/warum-verschreiben-arzte-vitamin-d2-anstelle-von-d3
https://futuresnutrition.de/blogs/news/wie-gefahrlich-ist-ein-vitamin-d-mangel

0/5 (0 Reviews)